::ramadhan plan~series 2::

8.14.2010

alhamdulillah, berkesempatan jugak uat entri banyak yang tertangguh...hehe, sama banyak dengan assignment yang tertangguh.=P, apepun saya dahulukan saya punye entri..yela camne nak uat keje kalo banyak lam pikiran benda nak cite kan?mane tenang kan nak uat keje?kan teringat2 plak time uat keje skola, tak ke mengganggu tu?hehe..so saya mengambil jalan selamat dengan melayan blog dulu..smile!!

okei, actually lam ramadhan plan~series 1 ritu saya bercadang tuk balik kampung salor, merancang tuk melalui first ramadhan kat umah, bersama mak ayah n adik2 (feelin' itu penting okei sebab saya berjiwa sentimental..haha)..alhamdulillah semuanye berjalan lancar, yang tak lancar nye saya punye gaji masuk lambat jek, hehe...actually sebelom balik kg tu banyak perjalanan yang saya lalui, so seboleh-bolehnya haruslah duit itu adakan?takkan la nak meminta2 kan?saya malulah, besar dan tua semacam neh still lagi nak bergantungan.. takmola camtu kan, cukupla masa belajar dulu (sekarang pom belaja gak, tapi da len da, skang saya suda cuba belajar berdikari okei, diulangi cuba ye) apepun alhamdulillah apa yang saya lalui banyak bagi pengajaran , pedoman, dan macam2 lagi...betullah orang kata pengalaman hidup itu penting!!satu nikmatkan??.. susah payah, senang dan yang penting kesederhanaan itu diutamakan..

Post a Comment