::lama tak jenguk::

8.17.2010

yeahh!!lama tak jenguk blog, bukan sibuk sgt..tapi da mula berpose FB..hehe (yelarlah tu) ..tapi blog tak pose ye, update tyme rajeen..okeilah tu kan, tak pom update tyme tensen..actually tatau nak update pe sebenarnye.. update pasal pose, okei jek maintain pose, update pasal juadah berbuka berjela2 la nanti entri terlampau banyak sangat juadah, update pasal nak raya, baju raya, biskut raya pose baru seminggu (tapi saya da dapat biskut2 raya yang ditempah..ekeke)..update pasal tiket balik kampung raya, sume da beres, apelagi nak update?any suggestion??huhu..no idea!sangat2..tak penah2 camne neh..hehe=P, 

saya ngah berusaha nak claim fulus saya, nak kata banyak tu takla sangat, tapi bole la tanggung yuran saya pada masa akan datang, bole tanggung cost trip saya, dan bole uat downpayment tuk 'mende tu'..doa2 adala rezeki tuk saya bersempena bulan pose yang penuh barakah ne amin...

Post a Comment