::freedom::

8.07.2010

alhamdulillah,  even apa yang dirancang sesetengahnya gagal, namun itu semua ade hikmahnye, hanya Allah yang mengetahui apa yang terbaik, ..alhamdulillah, kepayahan itu satu nikmat kan?saya sentiasa berdoa semoga kami dimurahkan rezeki..insyaallah for next planning harap semuanya berjalan lancar...amin

namun begitu, saya terpaksa buat saving lebey tuk akan datang sebab ade trip bersama coursemate (dijangka banyak jugak pitis saya akan abes, uish silap besar nk g tempat camtu, dugaan betol nanti) harap KPT bagi sponsor kat saya..uhuhu (harap sangat) & yang penting sekali semester depan saya kena buat 'mende tu'..tuk kebaikan diri sendiri, kot makin tua makin liat pulak..dan semestinye bile berniat nak buat 'mende tu' banyak la pitis saya akan habess..huhu, ('mende tu' masih menjadi rahsia saya seorang, dan belom lagi dibawa ke meja persidangan dengan en.azham..harapnye dia meluluskan (bole ye sayang-uat muka suci)..hehe)

hari ni sungguh membosankan, tanpa seorang pom kat umah, cik eni kuar enjoy kat PD, mira kuar hangout nga member, fyz??ohoho..fyz da pindah umah kat KL, yani & k'shah pulak ade kelas, aa pom baru balik kelas..dan saya keseorangan mengadap blog, en.azham plak balik kg adik epi konvo...mmm dan saya masih keseorangan, nak g kelas pom 2.30 baru start, excitedla plak kalo g kelas awal2, hari ni mak ayah serta budak 2 oram tu (ee, geram geram) datang adilah konvo kat UKM, tu pom terkejar2 balik sarawak terus after konvo sebab ade exam nanti, dan saya still keseorangan.. harap saya boleh memulihkan kembali semangat saya yang seakan pudar dek masa dan segala dugaan, semoga semangat baru saya akan membuatkan assignment saya complete..ehehe (harap)

p/s:tak abes g baca buku..huhu, netbook kecik tu bagi mak sebab pc umah rusack..

Post a Comment