::blurrr::

8.14.2010

yepp..teramat sgt!!blurr yang melampau akibat terlampau banyak kije skola yang tertangguh, en.azham da mula membebel2 suh saya siapkan keje, 7hb da mau balik raya (erkk??die pandai ke membebel..haha)..saya cube sedaya mungkin okei..tapi asal entri ne jugak yang berjaya di'publishkan?'ehehe..dan kije skola plak??tatau mana hala, cartoon pom tak terlayan, pocoyo men sensowang..sungguh cute!hehe..saya masih lagi dalam mood kat kg..tak puas, tak puas hati, fikiran saya masih kat kg, perasaan saya, jiwa saya, sungguh tak suka bile terlupe bawak dioram balik sini..makanye jasad saya terkontang kanting tanpa dioram..

dan akibat tak online kat kg ritu disebabkan terlampau feeling dengan bau2 pokok sekeliling umah, jalan2 dalam rumah, dan macam2 lagi (saya sungguh sibuk okei kalo dop di kampung..hehe, jangan caya) saya menerima kejutan emel yang menyatakan arini saya kena anta assignment akibat switch class (actually da lama pun tau switch class, dan da lama jugak dapat assignment ne, tapi yelahh!!salah diri sendirikan, padan muka),huahua..makanye saya takleh watpe..terkesima!terkejut!dan akhirnya blog jugak saya layan..yezza!writing is excellent therapy  rite (exclude assignment writing..hehe, tension!)..dalam list sekarang ade 7 assignment yang harus disiapkan..erk?/bukan harus, wajib!!dan bile memikirkan itu, saya tatau nak stat yang mane dulu sebabnye sel2 otak da serabai, tatu nak susun yang mana dulu, sebab sumenye penting..so great job greenapel, len kali buat lagi camni ye, tak penah serik, tak penah berubah..baii!!nak setel ape yang patut setel, chaiyyokk!! (^_^)

Post a Comment