::entri tidak sengaja::

8.23.2010

entri tidak sengaja sebabnye sambil wat kije skola, sambil jugak berblog..hihi, seb bek uitm tak block page neh, kalo tak..takdela pulak entri neh, skang sedikit kurang masa, ataupun sedikit malas untuk berblogging sebabnye banyak serabut dek bertimbun-timbun kije skola, serta sedikit sibuk merencanakan masa depan..cewwah! bukan ape, semester depan tidak menjamin saya tuk mendapat pekerjaan so better for secure carik keje awal2..lagipun kalo tak reti2 nak planning dari awal derita la jawabnya akibat ongkos enggak ada tuk akan datang..saya bukannye ade  sugar dadih you!hoho..pandai2la carik sendirik!

tetiba plak ujan lebat, sangat tiba2, ujan tu kan rahmat..alhamdulillah, at least dapatla jugak kurangkan suhu panas bumi ni akibat global warming impact hasil kerakusan manusia, apepun hari raya nanti diramalkan hujan juga, sama juga dengan raya tahun lepas, dan jugak raya tahun lepas satu lagi, dan sebelum raya tahun lepas satu lagi pun hujan jugak..apepun raya tetap raya kan?dan dan satu lagi kebetulan hari raya tahun ne jatuh pada hari jumaat, penghulu hari, sama jugak dengan raya tahun lepas, dan raya tahu lepas satu lagi saya tak sure jatuh hari apa ye?

sangat seksa batin bila slides tak siap2 jugak ne, huhu...mungkin tak leh nak mengunyah snek sambil wat keje..ehehe, saya posela..kadang2 sungguh menyampah buat keje ne, kadang2 jugak terpikir kenapa la saya masih sekolah even da besar macam gini..dan saya sedikit setuju dengan kata2 dato' yusuff dengan persoalan yang diutarakan..."you think you can apply all the things that u've study in degree and master or whatever holder that u get in your job one day?"..so masing2 nye jawapanla ye..yang penting sekarang usaha dan doa,dan jangan putus asa..


Love Forever Backround Pictures, Images and Photos
tetibe plak..ehehe^_^, miss someone 

Post a Comment