::like a konvo~part 1::

8.14.2010

ehehe..ngah obses nga lagu "pyramid" by Cherice ft iyaz yang bahagian chorus tu 'like a pyramid oohh"..(^_^)..
nak cerita pasal konvo ritu..bukan saya konvo ye, adik saya yang konvo kat UK ritu..huhuk, tibe2 sebak!!uu silap kat UKM yerk...

bukan ape, saya sungguh sebak kalo teringat zaman saya konvo tyme degree..orang len terkenang2 waktu gembira konvo tu, tapi saya cube melupakan waktu itu, bukan tak suka, bukan sebab tak gembira bile da bersusah payah tuk habeskan degree tu, sume tu bukan, cuma terkilan dan kecewa bile saat2 gembira macam tu takde kenangan..sob sob!!takde kenangan secara fizikal, takde gambar, takde album cuma lam memori tu adela..alhamdulillah, ade jugak..bersyukur saya masih diberi peluang tuk belajar balik, so bile tengok adik konvo neh, semangat dalaman tu tibe2 membuak2 cam volcano gitu, nak abeskan cepat2 study da serabai da ne..macam jerami padi pom ade rasa neh, lagipom salah satu faktor saya sambung belajar pun sebab nak amik gambar konvo..heheh (orang cakap senang la yerk, asal susah2 sambung study! pegi jela kedai photo amik gambar pakai jubah konvo, abes cite!) ooo..tidak!!bagi saya kemanisan kejayaan hasil dari keperitan dan kepahitan susah payah..nak senang bukan senang,ye tak??

Post a Comment