::under pressure or under table?::

2.23.2010

huh, aku tatau camne aku nak luahkan ape perasaan aku sedang alami skang ni, yang aku tau perasaan aku skang tengah bertempur, minda aku ngah spin segala-mala input yang datang ntah dari mana, ouput yang serabai terhasil membuatkan aku lagi comot dalam hal sebegini...eei, cane bole layan blog plak time kritikal ne ye..hehe, cayala blog  ne betul2 inspired aku (thanks dude kerana cuba mengubah mood bersimpang-siur aku kepada mood jalan lurus)..haha, 

okei sambung balik alang2 da layan blog ne..sehari dua ne aku ase cam nak lempang oram jek, ase macam nak karate oram jek..ase cam nak wrestling oram jek..(cubaan nak jadi samseng, hehe, takdela..aku gurau jek) itu semua yang aku nyatakan hanya nak meng'ekspresi'kan bagaimana perasaan aku yang intangible ne kepada tangible..aku nak kata pressure sangat takdela, cume perasaan aku sangat2 diuji buat ketika ini..perasaan aku ditusuk2 seperti kena tusuk nga jarum (sakit sangat, sebab aku tahan sakit tu lam hati, tobat sakit wei..aku takmo bagi ia meletus, tu yang sakit tahan perasaan ne) bukan ape, aku tak suka mengharu birukan keadaan, aku tak suka menyejuk dinginkan hubungan, SEBABNYA?da memang aku tak suka keadaan camtu, aku suka keadaan aman damai, suka keadaan harmoni, selagi aku boleh elakkan, aku cuba elakkan..waah!bagus greenapel ne..clap!clap!hehe(^_^)..

okei..so setelah meluahkan perasaan aku lam blog ne (medium alternatif aku untuk luahan hati), dalam luah meluah ne, hanya DIA yang benar-benar memahami, alhamdulillah, terima kasih ya AllahT_T aku ase cam lega sangat, clear sangat perasaan , thanks insan2 yang terlibat dalam sesi luahan perasaan aku dalam sehari dua ne, buat eni osmet aku yang understanding, thank you, buat mak tercinta, kesediaan mak mendengar ape sahaja luahan anak mak yang comel ini diiringi doa tidak terucap rasanya dengan kata2, dan tuk insan yang bertakhta dihati, saya hargai sangat kesudian kamu menjadi pendengar setia mulut cute yang non-stop talker dengan kamu..hehe(die cakap saya kuat membebel)

persoalan under pressure or under table? tak lagi menjadi issue, for da' conclusion, pressure now under the table..so mood tiba2 ceria ceri-ceri..mood tiba2 superpower..bagusss!!teruskan kerja kamu green, sekarang!!...


Post a Comment