::what a shame::

2.13.2010

Lokasi: Groundfloor Apartment Baiduri
Tempat spesifik: Mesin basuh berbayar
Masa: 9.30 am


lam minggu ne aku cukup2 malas nak membasuh baju, so aku niat awal2 g nak basuh baju kat mesin basuh berbayar dengan mengumpul baju2 mushuk aku sehabes daya (alang2 nak basuh, biar berbaloi basuh mesin berbayar tu)..kalo la masa bole diundur sikit, kompem aku takkan kumpul baju cam minggu ne (iyyer la tu, xle caye,heheh)..so pagi2 lagi aku da siap sedia dengan bakul yang penuh nga baju2 aku yang mushuk tu tuk basuh kat tingkat bawah sekali, masuk baju lam mesin basuh, masuk detergent, masuk softener, masuk duwet, on, start, setel keje membasuh aku, 40mnit t aku bajet da siap basuh..so sambil menunggu baju2 aku siap dibasuh, aku naek siapkan bfast..makan sambil ngadap cartoon..hehe,so 40 minit berlalu, aku twun nak amik baju, uh huhu..xspin g! so aku naek balik, bajet lam 15minit g siap..


selepas 15 minit,


aku tuwun balik nak amik baju yang siap dibasuh, sekali sampai kat tempat kejadian, seorang lelaki, speky (aku da aim muka die, ingat sebijik2, tapi takle nak explain cane rupenye kat sini, heheh) tengah punggah baju aku lam mesin basuh masuk lam bakul aku yang tinggal kat tepi mesin basuh, DIA?terkedu melihat aku, sambil memegang baju2 aku (cubaan nak memasukkan baju2 suci aku lam bakul, sambil terjuntai-juntai pakaian-pakaian aku yang sekecik2 nye sampai yang sebesar-besarnye,haha) AKU PLAK?juga terkedu melihat perlakuan si lelaki tersebut..dan sesaat dua pastu secara spontan aku cakap "oo, da tolong letak lam bakul ey, thank you" die plak "sori, sori!(nga muka bersalah dan tatau nak cakap ape)" sambil meletakkan saki baki pakaian suci aku ditangan nye lam bakul..(lam hati aku malu tahap hanget, arrghhh!cam2 aku pikir)..so aku cepat2 angkat bakul nak blahh dari situ, tapi sebelom blahh dari situ, aku stop kejap dan berpaling ke arah lelaki tersebut, dan die jugak begitu, spontan kuar dari mulut aku "malu i"..die tersengih dan membalas "takpe! saya tak berkire"..haha, siot memang la ko tak berkira, sebab ko da tau aku pakai ape..menci haku, so aku blahh dari situ ngan segan sekali..malu betoll!pepagi da dapat malu..heheh..


p/s mesin basuh tadi:Len kali rajin2kan diri membasuh baju after guna, xdela bertimbun..hehe

Post a Comment