::dig the feelin'::

2.10.2010


kadang-kadang kesabaran tu ade limit kan?betul tak?
if happen something a.k.a something that someone else did make u feel uneasy
and they always do again n again..guess what u feel?can u stand for it?
honestly, memang aku tak boleh, anti sangat2, menci + xshukaaa, alergik...
entri kebencian aku tadi adalah disebabkan mende2 berikut, demm!what a mess..

~aku cukup tak suka orang yang pentingkan diri sendiri, tak penah pikirkan orang laen, die hingat ape yang dia buat tak nyusah kan orang laen kerr?~
~aku cukup tak suka n anti orang yang pengotor, tak kemas dan xbersih diulangi xbersih!, dan sewaktu dengan nye, kalo tak efek kat aku takpe, tapi ne la yang aku terpaksa hadapi, sakit mata, jijik, pleasela~
~aku xsuka orang yang suka membazir tapi tatau yang die tu membazir, kalo ade banyak duit banyak sangat nak tanggung kos pembaziran tu takpe rr jugak, ne kat diri sendiri pun masin huh!~
~aku xsuka orang yang suka amik barang orang lain tanpa diinform terlebih dahulu kepada tuan empunya badan dan buat cam barang sendirik, ditambah plak nga muka derkk bile kantoi~
~aku cukup2 tak suka dengan orang da tau pikir, tau guna otak, tapi cam tak guna betul2, xkan la sume bende nak bagitau satu2 kot, tanggungjawab sendiri, tanggungjawab bile dop lam masyarakat,  paham2 sendiri la wei~ 
~banyak lagi yang disenaraikan, tapi aku letak point2 yang penting dulu seperti diatas, kalo ade yang rase point kat atas tak cukup a.k.a tertinggal leh inform aku~

hehe, senarai diatas bukanlah cuba mencipta kontroversi, cuma luahan rasa ape yang terpendam, tak elokkan pendam2? betul tak? kalo ade yang terasa cuba2lah ubah attitude tu, kalo hati kebal uat derkk jek nga perangai cam tu, elok la pegi  tinggal n kawan nga tenuk kat lam utan belantara nu, kat situ lebih layak tuk orang yang sebegitu..maaf!terkasar bahasa plak..tidak bermaksud ye, hehe..tapi tula, orang yang sebegini membuat kan aku yang baik hati tahap bintang ne, jadik seorang yang sensitif dan sentiasa berkira tentang apa yang berlaku...sungguh!tak tipoo, situasi camne mendorong aku tuk mengubah perangai yang baik sangat ne, jadik moderate baikk..hihik :-B, betol!tak tipoo!(uat muka suci) (^_^)


P/s:entri ini ade kena mengena dengan entri ini, click disini ye...eni blog

Post a Comment