::BenkAk haTi::

2.01.2010

petang tadi aku betul2 bengang, nga penat s'sangat keja arini, tuan kedai potosat wat hal lak, sepatutnye da siap pagi tadi, tapi before g keje pagi tadi aku da g tanya progress nye, kata lam kul 4ptg nanti siap, sekali aku balik keje singgah jap kedai terbabit nak amik la hasilnye seperti yang dijanjikan (time tu kol 4.30), sesampai aku nye kat kedai tuh (arini betul2 penat keje) dioram tak buat lagi ape yang aku nak!!(time tu jugak dioram mula sibuk caik aku nye bahan, bau nak potostat!!)  demm!..aku ase nak pelangkung jek dioram tuh! sekali aku bagitau, " takpela kak, tak yah susah2 nak buat skang, saya g potostat kat kedai belakang tu, xde la lambat camne uat keje, cane promise kat customer ne!" (aku da stat mengomel), akak tu jawab "takpe dik, akak wat kejap jek ne, adik tunggu jap"..oo, ya Allah, hanya tuhan jek yang tahu bagaimana perasaan nak marah aku time tu, tapi aku cuba bersabar, dan cuba mengawal perasaan yang disukai syaitan tu, cuba mengawal sebaik mungkin, akak tu tanya lagi aku "brapa copy da adik nak?"..aku?hanya mendiamkan diri, malas nak jawab, sedangkan aku da bagitau dan catatkan segala detail ape yang dioram patut buat semalam..then dioram "oo..da jumpa da kertas adik tulis semalam"...situasi petang tadi amat2 menguji kesabaran aku, betul2 menguji ketika aku dalam kepenatan, betul2 menguji ketika aku serabut...should sleep early tonite, rest of mind!

p/s:Pray he will do da best tomorrow..

Post a Comment