::Long way to go::

2.15.2010

huhu..bau sempat  menambah entri selepas sehari tak bukak blog (sebabnye da balik kg, aku lupe da kat mende len)...huhu, sungguh borim hari sabtu lepas bile kelas ditiadakan, tatau nak watpe, ngadap cartoon jela haku.. petang tersebut plan last minute (plan jumpa before aku balik kg malam esoknye)  tuk jumpa x-rumate matrik kedah dulu success..hehe, selalunye yang plan2 tak jadik disebabkan masa yang terlalu jeless nga kami..so berjumpalah kami pada petang ritu, huhu..lama tol da tak berjumpa, almost 6 years..lamakan? after matrik kami berpisah (bukan disebabkan gadoh2 atau salah faham ye) kami berpisah disebabkan kami dapat ofer pengajian ditempat yang berbeza, so selama menimba ilmu tu memang banyak halangan nak jumpa..kekadang rancang nak jumpa, tapi las minute cancel disebabkan kekangan masa..dan alhamdulillah setelah masing-masing sudah berkerjaya (aku takla, sebab masih belajakan, hehe) barulah planning untuk berjumpa berbunga balik..padahal dekat sangatla aku nga si yana dudop(ohh, lupe nak bagitau nama x-rumate aku ne yana-nickname glemer, hehe) aku kat shah alam-dia kat klang, 15minit jek kalo nak jumpa, tapi tula, melibatkan masa kan, tu yang susahnye..takpela at least da bertentang mata, dapatla kami merapatkan kembali ukhuwah yang sudah sedia terjalin..alhamdulillah..


so petang tu yana datang amik aku kat baiduri, hehe..beli keta bau beb - yana sori aku da gembar-gemburkan ko beli keta baru, haha..XOXO gossip girl! (aku hepila sebab leh share kehepian orang da keje ne ye, shuka!shuka!..(^_^) )..kami terus g kat JJ bukit tinggi tengok wayang (cite adnan sempit, aku takmo komen panjang sal movie ne , sebabnye aku sedikit skeptikal kat filem melayu ne, secara general cite tu kelakar) & makan kat sana, banyakla jugak cite di'share'..gosip masa belaja, gosip pasal cinta, pasal keje bla!bla!bla! banyak lagi la kami bercerita sakan malah sempat lagi bershopim ye..haha, haish!..cepat aje masa berlalu, cam 5minit jek jumpa kan yana?tak puas g nak bercerita + bergosip, hehe..takpe insyallah t kite jumpa lagi..oo, i miss her(T_T)..sonok sangat jumpa kamu yana, mau jumpa lagi..(^_^)


 
cubaan yana bermain ciku chakk nga haku setelah lama tidak bergurau..

  
"ko memang nak penampo mc'ka"kata yana..hehe

 
time to eat

p/s : Thanks yana coz belanja aku pada moment yang sweet ..

Post a Comment