::Tiada motif untuk dibaca::

2.11.2011

penat macam tak hilang lagi...ehemmm, mungkin rasa tak puas tidur sebab tak rasa cam tidur cam kat kampung... what the???tidur pun boleh rasa beza ke?hehe...biasalah...actually tadi pergi melaporkan diri...wanted rupanya...huhuu...esok ada kelas, kelas tambahan...hahah...betul!!! kelas tambahan ye...(-__-)
Apapun esok pagi dah kena pergi mengadap sembah yang berhormat tuan yang nak bagi kerja kat saya...takpe...even semua orang takmau under yang berhormat, saya sorang je yang sanggup...layankan ajelah, harap jangan menyusahkan sudahlah!(-__-)...

Tadi pecah rekod makan banyak, ai mean sebelum ne pun makan banyak jugak...tapi kali ne lagi-lagi banyak...sampai satu geng ne asek dop tengok saya aje, sikit-sikit toleh...mungkin saya makan macam pelahap kot...hahah=p...memang puas hati tadi ikan bakar dengan siput masak lemak cili api...ehehe...memandangkan hujung minggu ne dah start kelas balik dan mungkin juga akan membentangkan sesuatu, harap semuanya okeilah..

Note: dan sesuatu yang pasti, saya mahu balik kampung dalam waktu terdekat ne...hehe^_^...err, kenapa entri ne?

1 comment

  1. eh..tdo kat kg dgn tempat blaja lain.kat tmpt kita blaja rasa mcm dikelilingi stress je..miahaha

    ReplyDelete