::penat, kempunan, berat hati::

2.09.2011

pic source: aliceislost.com
Alhamdulillah, semua dah setel...hoho penat sangat masa menaip ne, perlu okei entri ne, sebab nak bagitahu saya penat...hahah=p...apapun malam ne dah gerak ke s.alam...eh?baru saya perasan, saya jarang update belog kan sekarang?grrrr...hope pasne rajin sikit update belog hudoss yang disayang-sayang ne....tadi sepagi habis kat pasar pagi pasir mas aje, cari segala barang-barang mak minah nak buat meniaga....kempunanlah nanti saya nak makan nasi kerabu...(-___-)...actually ne nak buat pengakuan berani tanggung bahawa sepanjang balik bercuti ne saya tak berkesempatan langsung nak makan nasi kerabu...what the???benda yang paling patut dilaksanakan dibumi kelantan ne, bila dah sampai s.alam mulalah terhegeh-hegeh nak mencari, yang tu tak cukup rasalah, yang ne tak sesedap cam kat kelantanlah...hempuk karang...apapun haruslah bersyukur yup!mmm, tetiba plak kan ...huhu, apa-apa jelah, okeilah mahu rehat sekejap...belom packing lagi, sobsob takmau balik s.alam...tapi takpelah...harap semuanya okei dan berjalan lancar...ooo, ooo...pastu saya nak bagitahu saya...hmmm, takpelah...errr kena bagitahu jugak, jeans feberet dah muat dah, baru ne takleh zip...demmm!!!perlu ke ko mention???haha=p perlu yup!...okei dengan kata lainnya saya rasa berat dah turun okei even tak naik lagi penimbang...
huhu(-____-)...sadis tak?macam nak sedapkan hati sendiri aje...hehe

Note: Gudnite(-___-)

5 comments

  1. hehe sama aaa kite.. nok hok sedap supo kelatey :D


    pssst ika.. ami ado wat entry masa kita detim :D --> http://www.ardinihumaira.com/2011/02/blogger-misteri-yag-keluar-berdating.html

    ReplyDelete
  2. ami: haha, itulah, macm mna nak dop jejauh...okei t ika jenguk...penat sehari dua ne, buat entri pastu tidur...apelah...huhu



    menari senja: hehehe, mmg senang kalau sedap ati macam tu...cubalah..ngee=)

    ReplyDelete
  3. *mentari senja-wrong spelling at the top...hehe

    ReplyDelete
  4. what the????i'm wrong for all the time calling mentari senja, haha, sorry...baru perasan not mentari senja, it's meniti senja...haha...aouchhh malu diri saya, kenapa tak tgok betul2 selama ne..huhu(-____-)

    ReplyDelete