::pagi ke tengahari baru siap satu entri::

2.12.2011

salah information lagi...apapun harap lain kali dah tak berlaku...haha, ingatkan ada kelas minggu ne, rupanya takde...hampeh, kalau tahu still kat kampung...apa boleh buat, mee basah dah jadi mee udang...whatever, pagi ne ase lemau sebabnya selsema, sedikit terganggu mood mengemas...hehe, tadi pagi sempat borak2 nagn akak saya, repunzel...ahaks...tumpang bahagia jugak sebab nya saya bakal dapat abang ipar...alhamdulillah^_^ ...harap semuanya settle lah dengan lancar, after exam bulan 4 ne saya saya dah kena balik tolong buat apa yang patut, nama lagi menganggur kan...hikhik..mak saya ada workshop hari ni...err perlu ke bagitahu?ye perlu, so tu pasal tak dapat cakap ngan mak tadi...malam ne confirm bonda yang dicintai saya tidur awal sebab penat ...(-___-)..

okeilah mahu siapkan slide, next week ada presentation..t lapang ingat nak blogwalking, dah lama sangat tinggal aktiviti tu sejak balik kampung ritu,ehehe...wuhuu, nanti nak jenguk kot dah ramai yang berubah wajah baru belognya sebab lama saya tak menjenguk kan?hehe..
pic source: blogs.sun.com
note: please..be strong!lama betul nak siapkan entri ne, sebab bersambung-sambung sambil buat breakfast, kemas dapur, mandi manda...haha=p

3 comments

  1. uit hehe.. mee sedap tuh :P ape2 pon be strong gak eah weheh :D

    ReplyDelete
  2. kalo ika g blog ami mesti terkejut sebab blog ami dah bertukau jadi stoberi kih3... gurau je. larikssss

    ReplyDelete
  3. dayah snow heuka: hehe..okeis^_^



    ami: muahaha...ika da lama ase tak update belog...huhu(-___-)

    ReplyDelete