::Entri beralasan~idea dari baby aimi::

2.14.2011

semacam dah lama tak menjenguk belog hudoss neh!sori ye bebeh...haha=p...actually banyak bahan nak diceritakan, banyak idea yang nak dicurahkan, bukan tak bermood nak menulis, bukan juga malas nak menaip dan bukan juga line takde, kalau dikatakan kesuntukan masa mungkin ya!owhh...alasan yang terlalu common kan? err...habis tu nak cakap apa ye, sibuk memasak?sibuk kerja?err...apa-apa jelah...hehe, apapun alasan, hari ne nak up satu entri...hmmm, satu entri je?kata banyak nak curah idea?haha...err, satu je dulu boleh?
pss; alolo..tomei betul baby aimi neh...ee geram2..>__<
mm, ne pun tatau nak taip apa...semalam saya ke tanjung sepat...kawan baik saya naik rumah baru, ada buat makan  majlis kesyukuran...alhamdulillah, murah rezeki...saya tumpang bahagia jugak...sambil g jenguk baby aimi...dah makin berlipat-lipat peha aimi ye...auntie ika geram sebenarnya nak peluk budak montel itu, namun disebabkan panglima azham ada disisi malu plak nak tunjuk ciri-ciri keibuan...kahkah=p..ee geli haku ayat!haha...oowh, secara rasmi saya membahasakan en.azham kepada panglima azham...muahaha, terasa macho plak panggilan sebegitu..hehe, jangan la mual okei!kihkih=p..Saya?err...tetibe je...soalan yang tidak jelas maksudnya...ehehe...tade pape..

Note: thank you baby aimi mucuk..muaxss! bolei jugak untie ika up satu entri ye...>__<
asal cam gedik gile haku nye entri neh!grr...okeilah mahu off, kang lagi gedikss..haha=p

2 comments