::Baru perasan dan berperasaan::

2.22.2011

yup...exactly, saya perasan saya kurang hupdate belog zaman february ne, entah hape kena??errr...masih tertanya-tanya diri sendiri...anda ada jawapan??haha=p...bukan-bukan, bukan macam tu ai mean apa yang kamu fikir, bukan begitu ye...saya sibuk sikit..err, statement cam menipu aje, betul ne!INI BENAR...punya caps lock tu pun masih tak percaya...eeheh, suka hatilah...(-____-)

Dan rasa nya saya sedang mengalami masalah kronik dalam perjalanan hidup, i guess!hmmm...whatever as long as i won't give up, hope the ending still the best...^_^...ohhh, dan saya rasa entri kali ini berperasaan...ecehh, mengade punya statement, biasa-biasa tak berperasaanlah ye, main taip, gitu???err, bukan-bukan...maksud saya kewujudan entri ini adalah kombinasi kemahuan dan kehendak serta keinginan untuk membuat dengan mengguna kan hati dan jari bukan semata-mata menggunakan jari...huh!asal macam benci ayat tu,macam tak faham aje,  tak faham takpe ye...(-___-)

dan pagi tadi juga after meeting mengejutkan saya boleh plak jadi pengerusi majlis untuk pembentangan esok...what the?what wrong with me huh...bluurr, minggu lepas jugak volunteer nak first presenter untuk first assignment...my goodness...anything wrong here? not like myself...

Note: need time..(-___-) 

Post a Comment