::Ringankan belog walaupun bloglist panjang sedepa::

4.08.2011

haippp...actually saya nak bagitahu macam mane nak ringan kan belog even bloglist kita panjang berderet-deret, saya nye bloglist kat tepi tu tak berupdate lagi tu, kalau boleh semua belog yang saya follow semua saya letak dalam bloglist sebab senang nak jenguk, ada yang update, saya klik je terus takyah nak godek-godek...hehe, dasar pemalas!tapi nak kata belog saya ringan tak la jugak...boleh tahan la beratnya nak menanggung tapi okei sikit dari yang lepas sebab ikut tips geng blogger bagi...antara salah satu yang banyak bantu ringankan belog ne, saya buang blogspot icon kat bloglist, hasilnya boleh tahanlah, kalau tak berjanggut nak menunggu...so apa lagi, yang rasa belog loading page lambat sangat try cara ni kot membantu..(-____-)
pic source: anewhope.org

Note: ssss

Post a Comment