::Dipukau nafsu sendiri::

4.13.2011

Tengahari tadi secara tiba-tiba haku terpacak kat bandar rantau panjang...halimunan apa??tidak-tidak!! saya berusaha drive sampai terpacak kat sana,huhu(-___-')...sebelum bertolak pergi rantau panjang saya sebenarnya tak nak bagitahu mak saya...konon takut kena bebel lah, sebab mak saya tahu cara saya membeli macam mane...so saya call kakak saya inform...siot perangai!kakak saya yang dop ampang tu saya inform...ko memang *&^% (tak faham...haha=p).Yelah kena info lah kot apa-apa nanti jadi, ada jugaklah yang tahu..(-_-').  Konon-konon masa bershopping tu niat nak call lah mak saya dengan ayat "hello mak, saya ada kat rantau panjang ne!ada nak kirim apa-apa tak beg ke hape ke?''...tu salah satu contoh ayat nak elak mak saya bebel, biasa menjadi taktik tu, mak terkirim sekali, tak ingat nak bebel dah..ngee...sekali syok membeli tak ingat dah nak call mak saya ...grrr(T_T)...main balun je ikut gerak hati cakap "oo...mak maybe berkenan yang ni"...terus amik beli..begitulah gayanya saya tadi...tahu-tahu tinggal baki RM15 henggetttttt je dalam beg...sukahati yer kau membeli! 
 pic source: catalogs.com
Note: membeli kat rantau panjang masa kurang pembeli memang best...semua berebut kat kita...i likkeeee...muahaha=p

2 comments

  1. hehe shoping kat sane mmg besh meyh :))

    ReplyDelete
  2. dayah snow Heuka: hehe...tulah, mmg best, boleh buat rabak poket...hehe=)

    ReplyDelete