::Nuffnang tak pernah bagi BE kat saya::

4.07.2011

hehe...tajuk terus ke point...tak pernah plak sepanjang ber'blog' ne saya dapat BE dari nuffnang so rupa BE pun saya tataulah macam mane,yang perasannya saya nye nuffnang yang per'click' tu adalah...tapi bagi haku dah kira banyak tu...muahaha...even tempoh untuk cashout duit nuffnang tu maybe makan masa dalam 4-5 tahun lagi untuk mencukupkan 50inggit tu...tak kisahlah...saya rasa seronot jugak ye tengok hasil seciput tu pun...haha=p, masa sekodeng keywords kat nuffnang semalam rasa nak printscrint mende alah tu...kamu semua mesti dah bertimbun-timbun kan BE...weeehuuu, mesti best kan perasaan tu...derma kat saya sikit...hahah=p...kecian woohh, apapun menulis kat belog sedikit sebanyak memberi inspirasi kat diri sendiri kan...eh biasa inspirasi tu dapat dari orang lain eh?haha...whatever...
Note: Thanks bebanyak kamu yang click nuffnang ads tu ye...(T_____T)<----terharu.. semoga rezeki kalian juga melimpah ruah...amin

6 comments

  1. cik ila dh lama tak dpt BE...yg ada skrg BE pencen yg dh jadi ME...ohh,dtg lah BE..

    ReplyDelete
  2. cik ila: hehe...takpe2 len kali mesti sangkut satu dua BE t...


    KWSK: ahah...itulah, t lama2 berbukitlah..=)

    ReplyDelete
  3. meniti senja: hehe...ika ne pun tak bape pandai jugak..


    miss flora:thanks...nanti rajin2 jenguk ye...hehe=)

    ReplyDelete