Gunting Rambut Professional Tanpa Bayaran

11.03.2011

salam mesra. Kejadah apa tetiba plak ada mukaddimah sebegitu. Apapun direct to point teruslah, korang biasa siapa yang gunting rambut dan berapa caj yang dikenakan?. Saya tak pernah plak berkunjung ke kedai gunting rambut selama umur mencapai sedang-sedang dewasa ne (cehh, konon takmo reveal umor lah plak, padahal berlambak entri cakap umo dah bertambah...hahah). Ini tidak tipu okei, memang tak pernah tahu pun berapa ringgit sekali potong rambut kat kedai rambut tu...selama ne, saya ada tukang gunting rambut professional sendiri yang penting free of charge...hehe kakak saya lah orangnya. Memang selama ne kakak sayalah tukang gunting rambut saya, dari kecik mak yang jadi tukang gunting bila dah remaja, kakak test power ganti tugas mak jadi tukang gunting rambut sampai sekarang. Biasanya proses gunting rambut ni ada timbal balik...lepas kakak saya potong rambut saya, saya pulak guntingkan rambut dia, adik-adik yang lain samalah...gilir-gilir tengok siapa yang jadi pilihan. hehe. Disebabkan bakat...errr takdelah bakat pun...mak siap belikan kitaorang set mesin potong rambut tu, so dah takde hal nak potong rambut sesama adik beradik...jimat pun jimat..So berharap jugak en.azham jadi tukang gunting rambut saya nanti (dalam mimpi jelah) ..hahah=p. Macam kurang yakin je nak serahkan rambut ai neh kat en.azham mahunya ditaram sesuka hati jadi cam ranting kayu...sebulan merajuk...hikhik. Tapi mana tahukan ada bakat terpadam >_<"
pic source: google
Suka sangat tengok gaya short hair macam tu, nampak energetic, young, chick and sexy...hehe=). Apapun biar tukang gunting professional yang decide...hikhik>_<

Post a Comment