::untuk ape jika saja-saja::

9.05.2010

hehe..yee, entri kali ini merujuk nape blog ini wujud
mmm...saya memikir2kan sekejap
kalo diikutkan, kenapa blog ini wujud
memang banyak reason nye
tapi letak yang utama ajela

fisrt, memang ade keinginan nak writing
sebab masa orang dop gile 'friendster' dulokala
status takleh panjang2 ade limit, 
nak menulis kat blog frenster tak bape berminat,
sebab rasa cam tak bape bebas
ditambah pula ketika itu saya da ade nickname tersendiri
nickname kat laman sesawang, 
greenapel, ade maksud yang tersendiri

second, keinginan bertambah bile ade housemate 
yang da lama kat dunia blogger
so lagi bertambah2 rasa nak tambah ilmu berblogger
yela, banyak makan dalam kan..haha
haruslah kan diluahkan..eheh
makanya peluang diguna sebaik mungkin

third, berblogger untuk glemer??
bukanlah matlamat saya!
bukan juga niat untuk menunjuk2
dan membangga2 diri
hanya berkongsi pengalaman
dan meluahkan isi hati yang terbuku
dalam menjalani roda kehidupan
sebab duit??hoho..pernah juga terdengar2
tapi takdela amik kisah sangat
yang penting bagi saya "writing is therapy"
jugak diary kehidupan saya
mana tau jadi rujukan anak-anak saya nanti
wakaka..hoho!beranganla weih..

pepun..dunia blogger penuh misteri
eheh..yelah tu..apa yang misteri kalo da tertulis
tetap misteri okei..(^_^)
hanya yang benar2 memahami

Post a Comment