::Combo entri::

9.18.2010

haish..penat sungguh otak kelas sampai petang gak, tambah plak takle nak melayan cartoon skang sebab tv takdekan, kalo ade leh la hilangkan penat ne seposen dua..okei!bukan nak cite pasal kelas, saya tak suka yew..
pic source: 10plasticlawnmowers.wordpress.com
tapi memandangkan sudah hampir hujung tahun, maka hati sedikit berdebar-debar memikirkan final exam yang bakal dilalui..huhu, rasa macam tak sempat tangkap apepun belajar semester ne...hoho!bagusss!!orang bagi belajar free2 ko tak tak nak belajar bersungguh-sungguh!!bersyukurlah wahai cik atikah dengan apa yang kamu miliki sekarang.. baiklahh!!


dan memandangkan tiada apa2 jaminan untuk saya pada masa hadapan, wajiblah bagi saya untuk bersedia dengan apa-apa kemungkinan...yang penting planning, insyaallah rezeki itu ada bahagian nya untuk kita..yang penting jangan putus asa, sentiasa berusaha dan sentiasa yakin dengan apa yang bakal kita lalui, juga sentiasa ingatkan diri kita terutamanya saya bahawa halangan hidup kita tentulah berbeza dengan orang lain. Yaa!!tembok dihadapan kita sudah tentu tidak sama tinggi atau rendahnya dengan tembok orang lain. Mereka dilaluan mereka dan kita dilaluan kita kerana sudah pasti laluan itu tidak sama. Mudah pada orang lain, mungkin payah buat kita dan sebaliknya. Wahh!!tetiba pulak jadik bermotivasi neh..hehe, yup, motivasi diri adalah perlu disaat kemalasan melanda.huhu


mood raya masih menyelubungi diri tika ne, nak layan biskut raya pun tak bawak, nak layan lagu raya pun da rasa tidak memberi apa-apa kesan, yelah bilamana rasa tidak seronok menghantui diri, manela ade mood nak buat sesuatu, betul tak??okei..saya je la yang macam tu...hehe, seb bek mood melayan blog masih ada..
blog pun nak raya hape

Post a Comment