::impian::

9.21.2010


pic source: art4linux.org


Setiap orang ada impian kan?. Macam saya, tiap2 bulan atau at least 2 bulan sekali saya mengharapkan impian saya untuk memiliki sesuatu yang saya inginkan tercapai. Ehehe..geli geleman wess dengan statement tu. Walaupun kadang-kadang tidak pernah tercapai, saya tak putus asa untuk mengatakan apa yang saya nak akan saya usahakan sampai dapat. Mr.Shi yang akhirnya menjadi milik saya menjadi milik saya setelah bertungkus-lumus spend tuk dia tiap-tiap bulan. Hadiah dari kesayangan pula tak pernah dapat digunakan dengan semaksima, mungkin tiada keikhlasan untuk diberi..maaf, jangan marah!eheh..(^_-). Dan baru ne secara tak sengaja saya telah invest pada Mr.ix, harap dia tidak mengecewakan saya seperti kawannya dahulu. Namun disebabkan terlampau geram, kadang-kadang kita tidak rasional dalam membuat keputusan atau menangguh-nangguh keputusan tersebut. Tapi untuk kali ini saya rasa sedikit pun tidak terkilan, malah otak tengah ligat memikirkan sesuatu. Memandangkan masa pada akhir zaman ini semakin cepat dan pantas berlalu, saya merasakan semakin tiada masa untuk diperuntukkan bagi sesuatu yang saya impikan. Hope semua berjalan dan berlalu dengan selamat dan dibuat dengan terbaik. Dan yang penting jimat.eheh^_^

Note: merapu

Post a Comment