::much more better::

3.16.2010

uhuhu..menci betul dengan kerja yang bertimbun, i mean essemen yang tak abes2 nak dihadap, tak terkira rasanye pikir sal 'dioram'..bikin sel-sel minda aku melantun tak tentu hala akibat aktif nye berfikir (tipu!tipu!) ahaks..dramatic betol 'dioram', sampai mood nak keje pom merudum bak epal jatuh dari dahannya...nak keje pom takde semangat, nak g keje pom pikir banyak kali, cam nak benti keje ase..ohoho, tidak!tidak! kuatkan semangatmu green..tak keje kan mati pokok lak tatau nak watpe, takkan asek nak belajar jek kan..bek keje terisi gak masa, arghh!!fail betul time management, sama telah fail nye money management,uhuks..means experience as wealth advisor dulu tidak memberi apa-apa makna..uhuhu..takpe2, slow2 green..hehhe,(^_^)...

da lama ase nye tak log in lam blog ne, sowi ye kamu, saya sedikit bizi diulangi sedikit bizi..hehe, sebabnye suke wat keje las minit, so reflect nye aku jugak la yang naya nye..padan muka...alhamdulillah even aku ase da terlampau terlambat tuk beraksi lam akademik ne, masih ade harapan buat aku, thanks bebanyak kepada SOLUSi kerana memberi harapan kepada aku ketika aku mula melangkah ke alam keputusasaan..time kasih kerana menyedarkan yang aku masih ade peluang, eventhough aku da tak bole undo balik masa yang aku sia-siakan, thanks SOLUSi sebab da bagi ilmu yang menjadi penyelamat aku dari tersungkur ke lembah kegagalan..tidak ternilai rasanye ilmu yang kamu kongsikan..dan berlanjutan dari itu, aku berjaya memberi yang terbaik walau disaat-saat akhir...insyaallah, i will applied it until its gonna be my habit..ish banyak plak memuji SOLUSi ne..tapi betulla kamu memang bagus..heheh, senyum lagi(^_^)

Skang ne pom ngah wat essemen gak, tapi ter'melancong' ke dunia blog plak..aishh! cane bole sampai sini ne, tak sedar plak, alaa..xkan asek nak ngadap essemen jek kan..ahaks, ngade kamu green!cakap je la kemaruk nak berblogging..okeh2, saya ngaku, saya nak revenge balik sebab da lama tak ngadap mende alah ne..rindu bangat..hihiks, takut mende alah ne ngajuk nga saya plak..

p/s:owh..saya ketiadaan picture tuk upload, so tibai jela...

Post a Comment