::bulan sudah bertukar::

3.01.2010

huhu..sudey masuk bulan 3 ne betul2 merimaskan aku, nga bertimbun2 ass betul2 uat aku lemas weih! lemas nga keje2 haku yang terbengkalai...lemas nga kemalasan haku, lemas nga keje yang membuhsankan, lemas nga segala mak niko (bahasa kelate)..adoii, serabut wes, last2 aku ngadap blog..haha, bagus2..bukannye nak wat keje eak, suka jek last2 minute...tak ubah2 perangai, tulunla.....aku tak bape sihat (bukan sakit), dan dia plak seakan memahami mood aku yang takmo bercakap ajak aku g nengok wayang, tengok da little big soldier..bole tahan gak cite, tapi tak puas tengok sebabnye cite cam separuh jalan jek, bak perumpamaan "cam jet yang panaskan enjin, ingat kan da nak berlepas, tiba2 enjin dimatikan! upenye jet tu nak panaskan enjin jek" cam gitula jugak movie tu..hehe, tapi wat aku gelak gak..so mood berubah stabil, tapi bile mood aku da okei, mood dia plak tak okei gara2 peristiwa kat kedai makan yang mana dioram tersalah hantar makanan yang dia order kat orang len, so aku jela yg mkan, nak menunggu nye plak satu hal, terus cancel takmo makan, tak bercakap pulak kami ...haha! ape punye datim la..so  before balik aku temankan dia layan  Mc'D, terus mood okei, thanks 'Mc'D 

Post a Comment