::mood chanteek::

3.17.2010

arini cuaca baik..
hmm, tak tak,
cuaca panas terik tengahari tadi
tapi petang nye cuaca baik sekali
mengingatkan aku suasana petang dikampung
owh mood diri sangat baik
sama baik nga cuacanya..hehe
mantap sekali kombinasi
mood baik = cuaca baik
kalo cuaca tak bape baik??
tetap jugak baik mood..ehehe, tipoo(depend tuannya)
ish pe yang merepek neh..
yang penting nye mood aku sangat hebat rini
even prestasi kerja tak sehebat mood..ahaks
i'm try okeih(^_^)..
thanks AKPK  kerana membimbing saya
kamu sangat bagus, 
saya yakin sangat dengan diri saya skang
saya yakin dan sangat yakin
even saya terlewat dan terlepas beberapa perkara penting 
lam melalui landasan masa
takpe green..
take for granted for that
sometimes sesuatu yang terlambat ade hikmah nye
kite more appreciate oram kata, kan??
so, for now
u've start for better, green
manage smartly okei?

p/s:Sume ilmu penting, suka k tak suka k, one day we will realize in some situation we really need them (o_o)

Post a Comment