::Tesis dan tekanan emosi serta jari::

3.05.2011

Actually pagi tadi saya ada taklimat bersama dekan...cerita pasal, err bukan cerita, bebel ye!...pasal problem student master yang tak grad on time...dah bajet dah dekan nak bebel pasal tu(-__-)...saya yang cool saja masa pergi taklimat tu, balik mengigil urat betis...haha, penipu!efek tu penting ye(-__-) ...pastu sekarang saya rasa risau, pastu saya update belog...what the?macam takde correlation langsung kan?so kalau macam ne kamu boleh agak kan gaya saya dalam research macam mana kan?heheh...sekeh kang....malu ngan diri sendiri, tapi yang pentingnya after menggigil urat betis after taklimat tu, rajin plak saya update belog ye, bukan rajin nak update tesis...lempang kang baru tahu!grrr...sememangnya tesis tu betul-betul meningkatkan perasaan tertekan ke?ke saya buat-buat aje...padahal the easier part adalah menyiapkan tesis...mana taknya semua tu under saya punya control...okei!done..dah tahu punca nya...bai-___-. payah nya nak maintain kan internal motivation...grrr
pic source; fentyasdramaqueen.posterous.com
Note: smile...

2 comments