::Panggilan hangit dari emak::

3.23.2011

wah! wah! wah! kemain lagi mak saya ne...tak pernah-pernah cenggini...sampai call saya bertubi-tubi... nak hancuss tepon saya...eheheh, tadelah!..ko memang lebih-lebih ayat yerrr!..memang tak pernah-pernah ne, seriously!mak call saya tanya bila saya nak balik kampung buat kesekian kalinya, err dah berkali-kali dah...tanpa segan silu saya menanya mak kenapa mak beria-beria sangat suruh saya balik, dah rindu sangat kat saya ne sampai tak sabar-sabar menunggu kepulangan anak comel ne..ihiks=p..sekali mak saya jawab...jawapan yang amat memilukan sembilu di kayu...rupanya mak ayah saya dah susun schedule untuk saya untuk banyak plan yang tak selesai lagi bila balik kampung nanti...huhu..gamaknya bila dah balik kampung nanti kot dah tak terbalik ke shah alam sebab syok sangat, ahaks..hehe^_^..oowh!final exam saya 23 april ne sempena birthday someone...aiyaa!apelah sambut besday orang dengan jawab paper...
sadis!!!(-_____-)...
pic source: wangle.com.au
Note:miss my family bery bery banyak

2 comments

  1. kalau dapat jawab dengan jaya nye itu la adiah terbaek...
    ahaks...

    ReplyDelete
  2. meniti senja: adiah terbaik eh... hehe=)...

    ReplyDelete