::Mood jeles dengan seseorang yang berada dikampung::

6.20.2011

sakit kepala akibat proses bulanan terlewat seminggu dari tarikh biasa tambahan pulak penat tak habis-habis lagi hehe, semalaman melepak rumah adik selepas balik dari melaka...alhamdulillah semuanya sudah setel...majlis bertandang kakak saya di jasin 18 jun hari tu meriah sekali..majlis penutup buat belah abang ipar saya...hehe, apapun doakan yang terbaik buat kakak dan abang saya, didoakan sentiasa dimurahkan rezeki olehNYA... saya pulak camne? alhamdulillah, result dah dapat dah even terlepas buat SuFo yang leceh tu, dapat jugak tahu result...hehe, terima kasih daun keladi buat yang tolong saya tu...kelam kabut jugak pagi tadi pasal baru teringat ada meeting, esok terlibat dengan pendaftaran pelajar baru, then dapat pulak calling dari kampung, kenalah balik secara tiba-tiba, mood sekarang tengah jeles gila dengan en.azham pasal dia sekarang berada dikampung untuk tempoh yang agak lama, harap abah makin sembuh...tapi takpe lusa pun saya balik kampung jugak...hehe=)

p/s: mood masih jeles dengan en.azham pasal dia dop kat kampung sekarang, dan saya di shah alam, ouuchhh...jelesnya!=p...okei mahu balik sekarang jugak-_-'

Post a Comment