::Kesimpulan untuk kisah Jejari dan KFCM::

7.28.2011

kalau ikutkan malas nak menyibok ambil tahu pasal orang ne...huhu, sebab bila orang menyibuk pasal kita, kita tahu kan camne rasanya???kan?kan?lets say entri ne hanya peringatan buat diri saya sendiri-_-'...apa pun saya doakan best for both of them and hope they find the best solution,harap boleh settle dengan baik...amin..dan yang paling penting kita sebagai orang luar ambil sahaja pengajaran yang berlaku...  semoga yang baik kita jadi kan teladan dan yang buruk kita jadikan sempadan, dalam hal begini tak boleh menunding jari antara satu sama lain...dalam keadaan sekarang mereka sedang melalui proses kematangan dalam menghadapi dan menyelesaikan masalah...begitu juga kita yang selama ini menjadi pemerhati..

sebetulnya kita semua mempunyai pandangan masing-masing atas apa yang berlaku since the relation involved a 'celebrity'...-_- ...whatever,bila baca comments in this hot gossip...takut juga bila reflectkan 'that comments' dekat diri kita...exactly dalam satu perhubungan, privacy seharusnya diutamakan, jangan terlalu membuka pekung sendiri, in whatever situation, dari A-Z, cukuplah kita sahaja yang tahu...berkongsi biarlah ada limitnya, yes!it's reminder to me too...takut!!dalam keterujaan kita, habis diceritakan, dalam derita kita habis dijaja...don't make emotional lead us... -_-'. Publish the problems and lets the world know, not a great way to solve everything and highest possibility it getting worst than we expect.

Then for those who cheat their love one, especially a man (sekarang bab curang bukan melibatkan orang lelaki aje, but then when this happen exactly the man will be blame, poor!) jangan musnahkan kepercayaan yang diberi orang tersayang...owh baru je tengok Oprah winfrey Show pasal kecurangan..."the truth about lies" .. banyak jugak info masuk hari ni...dan kesimpulan seperti diatas...sekian terima kasih^_^

note: setiap orang ada dugaannya..hope elia tabah

Post a Comment