Showing posts with label belanja. Show all posts
Showing posts with label belanja. Show all posts
uuu...malas betul buat entri sebenarnya, ne pun sambil geliat malas sambil menaip boleh tak...hehe...actually baru lepas balik jumpa seorang blogger ai mean rakan tika kerja kat satu tempat company menipulah lebih kurang dahulu kala, nak citer pasal tu,panjang lak, len kali ahh...haha, jahat gila statement...actually dia dah mention dalam entri pasal nak nak berdating ngan blogger, siap saya g komen lagi konon-konon nak menambah misteri...haha, lempang kan!=p
Apapun thanks buat Ardini Humaira sebab belanja saya burger <---camne ke eja?asal macam confius, berger, buger, whatever! MFC itu...siap dapat gift lagi...haha, betuahkan saya...owhhh, jangan jeles, pastu siap temankan dini shopping bunga lagi...aww!tetiba saya excited jugak...yeayyy^_^. Banyak jugak lah bergosip, bergusi, bercakap, berketawa, dan semua ber...adeh, pointnya banyak cakaplah memasing, sebab kali akhir jumpa awal 2009 gitu...heheh...lama betul rasanya tak jumpa...ouuhh, tak puas rasa jumpa(-__-)...
Entri akan bersambung akibat menggeliat yang terlampau<--nak tidurlah maksudnya..hehe=p...windly wed..
Alhamdulillah dah setel. Hanya menunggu budak berdua itu saja, cewwah statement ala fulltime housewife je, iyo yo or jek!=p Entahlah..payah nak cakap...tadi masa singgah makan kat tempat feberet, boleh lah dikatakan tempat feberet sebab masa repunzel praktikum kat KB dulukala, sanggup bangun pagi-pagi g hantarkan dia sebab nak singgah makan pagi kat situ...hehe=)
Tadi masa makan sensorang adalah seorang dua pakcik dop bangku kat belakang. Sorang tu dop panggil-panggil... mulalah rasa tak suka, sambil buat muka menyampah dulu, pastu baru nak palingkan muka sambil buat muka manis gitu, senyum, pak cik tu tanya...dah kerja ke dik?mmm...kan dah agak! haku punya instinct kuat je, tapi manalah pak cik tu tak tanyakan, bawak keta pastu singgah-singgah makan plak, macam orang dah bekerja lagaknya, so lepas pak cik tu tanya, actually saya tak tahu nak jawab macam mane, hanya senyum aje, mengiya pun tidak, menidak pun tidak...terus makan laju-laju untuk mengelakkan persoalan lain timbul dibenak pak cik itu,mane tahukan, tergagap-gagap nak jawab nanti.. nasib baik tak tercekik..
pic source: writingconsultation.com
Siap makan, masa nak g bayar tu, dengar pak cik tu cakap.."gaya cikgu ne!untunglah orang sekarang dapat menantu cikgu, muda-muda dah pakai kereta!"...haku tetiba macam hangen sikit, well angin orang muda kan..haha=p kalau ikutkan lah kan mahu saja pergi berdiri depan pak cik itu untuk memulakan ceramah..cam siot aje!haha=p...mahu saja dijawab "pak cik saya masih belajar lagi okei, kerja pun cikai-cikai saja nak tanggung belanja hidup kat bandar sana, gaji cukup-cukup makan saja, kereta pun pinjam mak bapak punya, kalau pak cik nak sangat bermenantukan cikgu, pakcik pergi interview masa orang grad dekat Upsi atau maktab sana, confirm pak cik dapat calon menantu cikgu nanti!grr.." haha..gileww, mane berani nak buat macam tu, terkensot hati orang tua nanti..=O
note: Terus blurr nak beli apa sampai kat pasar tadi..grr(--")
Subscribe to:
Posts (Atom)
Top Social